Ο γνωστός δημοσιογράφος και ακτιβιστής Niko Ago βιώνει τον παραλογισμό της ελληνικής μεταναστευτικής νομοθεσίας. Η περίπτωσή του δημιούργησε ευρύτατο κίνημα συμπαράστασης με αίτημα την μη απέλασή του. Συμπαραστεκόμαστε, με τη σκέψη μας σε όλους εκείνους, που απευλάνονται σιωπηρα, για τον ίδιο ή παρόμοιους λόγους, χωρίς την «πολυτέλεια» της συμπαράστασης….

Correspondent

Συμπλήρωσα 20 χρόνια στην Ελλάδα και μπήκα αισίως στον εικοστό πρώτο. Από τότε που ήρθα, εργάστηκα σε διάφορες δουλειές. Μετά από πολύ κόπο και κυρίως πολύ διάβασμα,  έμαθα την ελληνική γλώσσα κι έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα, που ήταν η δημοσιογραφία. Σήμερα είμαι δημοσιογράφος στα ελληνικά ΜΜΕ. Σε πιο βαθμό καταφέρνω να κάνω καλή δημοσιογραφία, το κρίνουν αυτοί που διαβάζουν αυτά που γράφει η ταπεινότητά μου. Μεγαλώνω δυο κόρες που σήμερα είναι 18,5 και 17,5 ετών. Η μεγάλη μου κόρη ήρθε  στην Ελλάδα 5 μηνών, η μικρή γεννήθηκε στην Ελλάδα και δεν γνώρισε άλλη χώρα για πατρίδα της.

Προσέφερα λίγα ή πολλά  δεν το ξέρω, το  μόνο σίγουρο είναι ότι  δούλεψα και δουλεύω τίμια. Ποτέ και για κανένα λόγο, δεν απασχόλησα τις Αρχές της χώρας.  Αφοσιώθηκα στο επάγγελμά μου αλλά και στην προσφορά υπέρ των δικαιωμάτων του Ανθρώπου.  Είμαι μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Αυτά με εκφράζουν…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 239 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Filed under Uncategorized

Σχολιάστε

